torsdag 6 april 2017

Mat under Power Meet dagarna.

Många lär väl äta mat ute på Hovby flygfält och då kommer man väl att köpa sin mat därute, andra har väl med sig eller drar in till stan typ Mc Donalds, Burger King eller Frasses då hamburgare väl lär stå högt i kurs hos motorburna människor..
Ute på fältet har Sockerfabriken AB blivit utvald att servera maten.. Trodde nog att Bert Karlssons matställe ute vid Matrosgatan skulle vara framme, men icke..
Ingen alkoholförsäljning där från Sockerfabriken. AB säger man, skit samma, men jag hoppas man kan få köpa sig ett glas öL någonstans där ute, annars är det skit..
På Nya Stadens Torg blir det också matförsäljning men då från stadens krögare och där blir det i alla fall ölförsäljning.. Men de får betala ett bra pris, omm jag kommer ihåg rätt var det 8000 för matservering och 15 000 för alkoholförsäljning vilket borgar för att vi lär få betala dyrt..
Kan då köpa mig några bärs på systemet och sluka hemma innan jag drar fram, då kan jag minska konsumtionen till max en öl där framme.....

Inga kommentarer:

Mat för bantning!

 Skulle definitivt behöva gå ner runt 20 kg men att ta sig i kragen och göra det är nästan omöjligt.. Men råd finns det i massor därute: &qu...