tisdag 27 december 2016

Nu ger jag upp.

Under ett par månader nu har det plötsligt blivit stor trafik till bloggen.. Ifrån att innan haft mellan 3-400 besökare per dag har det nu blivit upp till 1000 och mer.. Har försökt kolla vad det kan bero på men inte hittat något svar, så nu får det vara hur det vill.. Har svårt att tänka mig att bara under en kort period besökare har ökat med över det dubbla..
Hur som helst så är alla få eller många väldigt välkomna om ni finner något läsbart :)
Har lagt in en extern räknare men den visade bara på en enda under en hel dag så nu slänger jag skiten åt pipsvängen.. Som sagt det får vara vilket det vill..

Inga kommentarer:

Körkort!

Jag gick till en butik vid torget i Lidköping som hjälpte mig med foto och att sätta in det på ansökan om förnyelse jag fått.. Kommer inte i...