lördag 2 juli 2016

Rock i stadsparken.

Tyvärr var inte vädrets makter med på detta evenemang men det klarade sig från åska och spöregn, lite regn kom det men inget spöregn som sagt.. Tyvärr var jag för stressad för att stanna kvar men vad jag läst så blev det lite folk i alla fall trots vädret.. Bland annat såg jag på Facebook en nära anhörig vara där..
Det fanns också matservering på området och enligt annons kunde man få köpa vin eller öl till maten om man så ville.. Och det var väl bra, tyvärr hade de inte öppnat när jag var där och vädret inbjöd inte till en öl..
Och i stressen glömde jag att fråga vad bandet hette jag tog kort på men jag tror det är ett band från Gotland som håller på och intar världen just nu, Jono..

Och tältet som serverade mat och öl, vin.. Att det var alkoholhaltiga drycker syns väl av avspärrningarna vilket får gestalta den alkoholpolitik som förs i detta land.

Inga kommentarer:

DLG ska spara.

 Sjukhussyndromet har nått skolan nu De la Gardie och när man skall spara drabbar det inga elever.. Det ska finnas tillräckligt med materia...