söndag 5 juni 2016

Triathlon i Lidköping.

Då har man varit och kollat på "självplågare" som tycker om att plåga sin kropp, denna gång i form av triathlon som gick av stapeln i centrala Lidköping.. Var väl inga folkmassor som kantade banorna men en del folk var det..
Enligt min mening så såg simningen jäkligast ut från Rörstrandsbron till Sjukhuset och tillbaka till gamla körbron. Där utmärkte sig en simmare som hade över två minuter till godo på andra man.. Namn och tider får ni läsa i lokalpressen då det inte fanns information på platsen att tillgå som en speaker t.ex.
Även vid växling efter cykel var det ett bra försprång och vad jag kunde se så blev det ingen större kamp efter löpningen vid mål heller.. Kanske vi nästa år kan få en speaker som ger oss direkt resultat vi som inte vill vänta på listorna.
Tur med vädret hade man. Här ser vi förste man komma upp efter simning.. Redan där avgjordes nog mycket då många var långt efter.

Inga kommentarer:

Körkort!

Jag gick till en butik vid torget i Lidköping som hjälpte mig med foto och att sätta in det på ansökan om förnyelse jag fått.. Kommer inte i...