lördag 2 april 2016

Bilmässa 2016.

Så var 2016 års Power meet över för min del efter besöket och som vanligt var det KNÖKAT med folk och bilar med för den delen.. I vanlig ordning fanns det inte en ledig plätt i arenans omgivning och även detta år såg en ambulans på utryckning som fick kryssa sig fram.. Var väl inte katastrof bara att man höll tungan rätt i mun och blinkade med alla ljus och tutade med alla sirener man hade..
Publiken var inte riktigt lika stor som vanligt kan vi läsa.. Inget som jag märkte av i alla fall..
Inne i arenan dit du kom för hundra kronor fanns det massor för en entusiast.. Från muskelbilar till glidare och däck, reservdelar, musik och en jäkla massa dekaler.. Så det fanns alltid något för någon..
Hade jag haft multum med kosing hade denna Camaro fått ett bud men tyvärr sätter både ålder och ekonomi käppar i "hjulet"..


Då var dekaler och kepsar mer i min prisklass och det fanns massor av dem.. Även jeansjackor och liknande.. Men eftersom jag inte äger en glidare så blev det en varm korv... Kunde ju köpt en keps förstås..

Inga kommentarer:

Pressat boende.

 Jag läste om eländet hyresgäster fått på grund av oseriös byggfirma när de fått leva länge på en ofärdig arbetsplats med inplastad byggstäl...