tisdag 31 december 2013

Mot nytt år.

Då säger vi adjö till 2013 och hälsar 2014 välkommen. En del kan vi väl nästan förstå vad som kommer att hända men den absolut största biten är vad tillfälligheterna har i beredskap, andra säger ödet eller att det är förutbestämt vilket jag personligen inte tror på.
Vad vi vet är att innan vintern är slut skall vi haft en Melodifestival tävling i stan och i stora världen skall ett OS gå av stapeln. Över vilket det redan hänger svarta moln...
Men idag på 2013 års sista dag höll Frälsningsarmén grytan kokande på ett ganska så öde Nya stadens torg. Några ostvagnar och en ensam knalle fanns där. Systembolaget var faktiskt öppet men jag hade gjort mitt inköp där innan.


Vi får hoppas på ett gott nytt år.

Inga kommentarer:

Körkort!

Jag gick till en butik vid torget i Lidköping som hjälpte mig med foto och att sätta in det på ansökan om förnyelse jag fått.. Kommer inte i...